I get by with a little help from my friends

God morgon darlings. Mamma väckte mig. Jag blev inte glad. Hade lust att kasta kudden eller något av alla glas som står som en borg runt min säng på henne. Hur kan man vara så ond? Att jag sen vaknade upp med världens huvudvärk och påbörjat halsont kändes ju extra bra! Tummen upp.

Min kropp skriker efter en ligga-i-sängen-hela-dagen-söndag. Så blir det självklart inte. Mimi fyllde år för ett tag sen så ikväll ska vi till Vitabergsparken. Jag kan inte säga att jag har någon större lust, men jag saknar bruden och vill inte låta sjukligheten ha övertaget.




[Kommentarer ]
Postat av: kristina

Ja folk är frukstansvärda!! Dom är alltid trötta eller orkar inte haha

2009-08-09 @ 12:45:28
URL: http://kristinask.blogg.se/
Postat av: mtvthehills

Sv; ja jag vet, Det är rätt tråkigt faktiskt:/

2009-08-09 @ 16:07:17
URL: http://mtvthehills.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0