How we used to be

Jag håller vad jag lovar, med få undantag. Här är bilderna från i fredags! Visserligen endast 5 stycken, men så jävla snälla är ni inte. Så 5 bilder får räcka gott och väl! Började kvällen vid badet nedanför mig där vi satt en bra stund innan vi begav oss hem till Niklas - där jag blev attackerad av fötter.. Och för er som inte vet det så fullkomligt hatar jag fötter. Bara tanken får mig att vilja stoppa fingrarna i halsen.

Var i vilket fall som helst otroligt jävla galet kul att träffa alla gamla vänner. Somliga har jag inte träffat på över ett år! Men nu bestämde vi att nästa tillfälle blir @ Kiki's place i september!











[Kommentarer ]
Postat av: Josie

Japp, tröjan är från Cubus! Älskar den :D Var ju billig för att vara en band-tröja också. Dom från Amplified kostar ju skjortan :P

2009-08-16 @ 10:53:08
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Liuza

du har antingen en grym kamera eller fotoprogram (eller båda såklart) :D snygga bilder!

2009-08-16 @ 16:39:42
URL: http://liuzaa.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0