I'm blonde, from the bottom of my heart

Som mina trogna läsare kanske vet, är jag naturligt blond. Och jag har i princip alltid varit det. Några toningar hit och dit har jag väl genomfört, men det var hundra år sedan och i väldigt små mängder.

Men sen en dag slog det slint i skallen och från idé till verkställande tog det tre dagar. Sen var jag rödhårig. Nu har jag varit det i lite mer än ett halvår och jag har tröttnat - som med allt annat i min värld. Jag orkar verkligen inte färga längre. Så nu har jag bokat en 3-timmars tid till nästa vecka. Färgen ska bort! Visserligen kommer jag att få en lätt ljusrosa ton på håret, men det är det värt. Mitt blonda hår är mitt blonda hår.

[Kommentarer ]

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0