The thin line between boy and girl

Dresses: Camilla and Marc, Vanessa Bruno Athé, Roberto Cavalli, See by Chloé, Acne, DAY Birger et Mikkelsen och T-Bags.
Alla från Net-a-porter.

Jag har aldrig varit tjejen med klänning. Jag har alltid tyckt om att känna mig lite boy-ish och hatat att känna mig flickig. Jag äger väl runt 6-7 klänningar och använder.. Ingen. Jag äger säkert lika många kjolar och använder.. Ingen. Men den senaste tiden har jag börjat leta klänningar som en galning. Det ÄR fint och behöver inte se flickigt ut så länge man stylar det rätt.

Dessutom tror jag att jag har blivit så pass bekväm med mig själv att jag vet att en klänning aldrig skulle kunna ta bort det faktum att jag inte är girly.

[Kommentarer ]

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0