Jag hatar att gå till tandläkaren

Precis hemkommen från tandläkaren. Skräck. Ångest. Jag hatar det. Trots att jag har världens snällaste tandläkare som jag har haft så länge jag kan minnas. Självklart var allt bra, precis som det brukar. Men jag tycker ändå att det är jobbigt. Som tröst köpte jag med mig en Vitamin Everyday och en nagelfil hem. Så nu ska naglarna göras iordning. De har ju faktiskt växt lite!

[Kommentarer ]
Postat av: josefine

Jag förstår inte varför folk är så rädda för tandläkaren alltså :P Utan dem hade ju folk (däribland jag) sett helt förjävliga ut i munnen ! Jag kan ju vara rätt härdad med tanke på min tandläkar-bakgrund, men tandläkare får alldeles för lite cred tycker jag.

2009-04-07 @ 18:04:08
URL: http://thejosie.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0