I just can't get enough

Firade min kära vän Slim Sussie igår. Men jag kände av förkylningen och mådde inte så bra, så jag gick ganska tidigt. Däckade i soffan och nu har jag, hör och häpna, bakat! Blåbärspaj för er som undrar. Vi ska fira Jasmine, som kan gå under namnet "lillsyrran". För pappa's flickvän's dotter känns lite långsökt. Och då måste man ju ställa upp! Dessutom är blåbärspaj bland det godaste jag vet..
 
Är det någon av mina bloggläsare som har Twitter? Säg till i så fall! Jag vill hitta roliga och intressanta personer att följa och veta vilka ni är! Här är i alla fall min Twitter!

[Kommentarer ]
Postat av: Josefine

Vad är egentligen grejen med twitter? Är inte det ungefär som status-uppdateringarna på facebook?

2009-04-05 @ 13:59:46
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Allt Om The Hills.

Är du ett fan av MTV sucen The Hills? På min blogg hittar du alltid de senaste gossip och bilder på gänget, så kika in :)

2009-04-05 @ 17:45:58
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0