entertain me

sitter i skolan för tillfället och har 3D. måste erkänna att det inte riktigt är min grej. ska nu animera en alldeles förträffligt vacker lila boll som ska studsa över ett gråfärgat golv. men självklart har jag råkat radera menyn. jag känner inte alls för att sitta här. är så trött att jag vet att jag skulle somna om jag bara la huvudet på bordet. så det tänker jag inte göra. nej, 3D är struket från potentiella kurser jag senare ska läsa.

nu ska jag fortsätta trilskas med det underbara programmet maya och headbanga till the wombats.

[Kommentarer ]
Postat av: jansson

dom spelar ju på debaser den 9e oktober! jag och vendela tänkte försöka komma in, är du på? (:

2008-09-16 @ 17:29:01
Postat av: Melissa

haha lila boll, låter...fun? =P

2008-09-16 @ 21:01:50
URL: http://meli.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0