bara en massa text

godmorgon people. jag har ingen aning om varför jag är uppe nu. med tanke på de få (host, tre) timmars sömn jag fick natten innan. men jag har sömnproblem. sitter nu och tar igen alla serieavsnitt jag missat.

"klassresan" till barnens ö var helt sjuk. jag och joel tog i princip hand om alla. det hade slutat rätt så illa annars, men det var kul. some people are going to live with their quotes from that night forever. och nu har jag på något konstigt vis träningsvärk i benen. och någon sorts värk i hela övre kroppen. vilket inte är speciellt mysigt. men så länge jag sitter ner är allt okej.

var och såg moneybrother grönan igår tillsammans med vendela och aldo + deras vänner. det var underbart. verkligen. och vendela och aldo är så söta med varandra att jag får hål i tänderna. dessutom blev det sexy-contest. ni skulle ha varit där. haha

love

[Kommentarer ]
Postat av: Josie

Jag har också sömnproblem, tror jag. Jag snitter i ungefär 5 timmar per natt, vilket INTE är något jag brukar. Somnar sent, jättesent!, men ställer ändå mobillarmet på 8-9 för jag vägrar sova bort dagarna.

2008-09-13 @ 11:50:41
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: emma

Fan va ägd han blev nu då :D inga tjejer har ju nakenbilder på sig själva.

Jäkla konstig uppfattning killar har om oss egentligen.

2008-09-13 @ 12:02:22
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: Melissa

oh moneybrother, längesen jag lyssna på honom

2008-09-13 @ 20:43:04
URL: http://meli.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0