stress är bara förnamnet

har nyss varit ute och fotograferat. det kändes inte lika magiskt som det brukar. jag kände bara att all inspiration rann ur mig. hoppas dock att någon bild i alla fall har blivit tillräckligt bra för att jag ska kunna använda den imorgon.

just nu är det en himla massa saker på en gång. jag måste planera inför alla ettors övernattning på torsdag-fredag, jag ska tydligen skriva en diktsamling/essä/novell/debattartikel och skicka den senast onsdag kväll. och on top of everything ska jag räkna 8 sidor matte. det går helt enkelt inte att vara sjuk och hemma från skolan

[Kommentarer ]
Postat av: Hannah

Ååh, låter inte så jättekul med så mycket plugg direkt :/



SV; JAG MED!

Ah, samma här.. sjunger också ibland, dock inte speciellt bra.

2008-09-08 @ 20:22:37
URL: http://uglies.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0