Too much information for all of you

Har varit en fullkomligt sjuk dag. But that's how I like my days - rockin' and rollin', up and down. Valde av någon anledning att klä mina fötter i killer-heels den här morgonen. Vilket jag efter en timme skulle få ångra. Djupt.
Står vid bussen och får höra av en A-lagare att jag är rena rama bombnedslaget, skitsnygg. Aw, snällt sagt. Min humör-o-meter var på topp. Kommer fram till Södra och trippar ut från tåget för att snabbt inse att det gör väldigt ont att gå. Väldigt. Mina fötter blöder. Skoskav. Panik. Sms'ar alla jag känner, beklagar mig och påbörjar den långa vandringen.
Vid Slussen dyker Mimi upp som en räddare i nöden och ber mig hoppa upp på hennes rygg. Happiness! Men när vi ser att bussen är på G att starta rullningen blir det genast mycket jobbigare. Mimi springer som en tok med mig på ryggen och jag försöker att inte garva röven av mig.
Efter skolan dödade jag tid på McDonalds av alla ställen tillsammans med Mathilda. Vi var mycket uppskattade av våra ryska män till bordsgrannar. Sedan bar det av mot Sveavägen där det var föreläsning om illegal vapenhandel. Väldigt intressant ämne, believe me, men att titta på en film på franska i 2 timmar när man är trött som fan är inte kul. Jag roade mig med att planera veckan, lysa alla som sov i ansiktet, sms'a och smeta vaselin på läpparna istället.
Efter föreläsningen (egentligen under den, vi gick tidigare) satte vi oss på ett extremt tomt Kebab House (vi var de enda där) som hade läskigt otrevlig personal och sen hämtade min kära mor upp mig.
As soon as my ass hit the car seat kastade jag av mig skorna och beskådade mina vackra sår och nu är det dags för mig att tvätta av mig sminket, plugga engelska - eller inte och kolla Prison Break.

Om någon sötnos har tagit sig hit ner bugar och bockar jag!

Puss,

[Kommentarer ]
Postat av: antonia

jag tog mig dit ner!! du har ju haft en fin dag minuus skavsår och franska. BBLä

2008-10-20 @ 22:42:25
URL: http://dirtyglam.blogg.se/
Postat av: Josie

Jag tog mig också hit ner och jag måste säga att fyfan vad synd det är om dina fötter ! Jag skulle aldrig i livet få för mig att ha klackar på vardagarna, och det är för att dom alltid är så jävla osköna. Du gjorde det jävligt bra, men som sagt, stackars fossingarna !



Btw, jag har bestämt bild nu ! Och slogan ;)

2008-10-21 @ 00:14:21
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Josie

Jag skickar bilden och slogan på din mail, och skriver hur jag vill ha den där också =)

2008-10-21 @ 13:56:00
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Em.

oh snygg design ^^

2008-10-21 @ 14:11:29
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: Nattis

Jag tog mig ner :D

2008-10-21 @ 17:13:54
Postat av: Melissa

haha men gud för mig är det tvärtom, efter någon timma ångrar jag mig att jag satte på mig slacker kläder haha. Synd om dina fossingar!

2008-10-21 @ 21:19:20
URL: http://meli.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0