11:16pm

brist på uppdatering. i know, i know. men jag skjuter upp det till imorgon. är alldeles för trött för att kunna skriva ihop något vettigt. sitter för övrigt och skriver ihop en ganska ovettig lista på saker jag bör/vill köpa. kan vara nödvändigt, med tanke på hur mycket pengar jag kastar ut hit och dit. inkasserade för övrigt en svart smått oversize kavaj idag. den behövde jag inte, men jag ville ha den so badly. vad finns det att göra då liksom? bild imorgon mina kära vänner. nu ska jag faktiskt sova.. min hårt arbetande kropp orkar inte mer

godnatt


[Kommentarer ]
Postat av: emma

Jag gjorde också en lista igår på min blogg. om vad jag ska ta tag i till terminen osv hehe :)

2008-08-10 @ 10:13:26
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0