This whole city's black and white, tell me what is your color; could it be the same as mine?



Vampire Diaries är tillbaka, och ingen kan vara så glad som jag (förutom möjligtvis Sandra) över det. Kom nyss hem från skolan, där jag lyckades med VG på mitt förhoppningsvis sista matteprov. Damn, vad förvånad jag blev.. jag som klappt klarar att nå godkänt i vanliga fall. Och nu firar jag med senaste avsnittet av VD samtidigt som jag packar inför helgen. Fan vad svårt det ska vara att bestämma sig för vilka kläder som åker med! Har plockat ihop outfits i huvudet i säkert 20 minuter och till slut föll det på helsvart - as usual. Men jag och mina skinnbyxor brukar göra kvällen kick ass tillsammans, så det fungerar helfint för mig.

Nya väskan är för övrigt alldeles utmärkt att packa i. Är alltid en otrolig lättnad när man inser att allt får plats och man slipper oroa sig över att hela innehållet ska ramla ur väskan när man kliver på/av tåget. Nej, nu är nedladdningen klar och jag ska luta mig tillbaka och njuta. See ya, fuckers.

[Kommentarer ]
Postat av: Sandra

Äntligen säger jag bara, jag har gått och väntat och avsnittet var awesome as usual!

2010-03-26 @ 19:34:51
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: sandra

Haha känner igen det med att packa ihop kläder. Så svårt att sova borta och inte veta vad man ska ha på sig dagen efter. Ha en härlig lördagskväll! :)

2010-03-27 @ 15:15:25
URL: http://annasandraerica.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0