I shot for the sky, I'm stuck on the ground, so why do I try, I know I'm gonna fall down

Varit sjuk som ett svin de senaste dagarna. Inte det minsta kul, har nämligen inte haft ork till något. Somnade igår med känslan av att mitt hjärta satt i huvudet och dunkade så hårt det bara kunde. Yippee ki-yay mf, känns totalt värdelöst. Planerna inför ikväll lutar för tillfället åt att bli skrotade, suck. Jag som hade sett fram emot en ladies night med Sandra och Linda men min migrän och seghet i kroppen skriker nej, nej, nej. Tåget till min dude rullar i alla fall strax efter tre, om det går något det vill säga. Tågtrafiken är ju lika fuckad som min kropp under vintern.

Under min sjuk-tid har jag tagit mig igenom 14 avsnitt av Vampire Diaries. Gick inte att sluta. En förjävla bra serie det där, bästa på länge måste jag säga. Och jag längtar ihjäl mig efter nya avsnitt att sätta tänderna i (dåligt skämt, hehe).


[Kommentarer ]
Postat av: thilda

sv; asså hmm..jo den va riktigt bra, men jag känner som du. jag kommer inte fasta i den

2010-02-20 @ 00:41:17
URL: http://thildss.blogg.se/
Postat av: Sandra

TVD is nice :)

2010-02-25 @ 19:28:16
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0