Everyday I get a little closer



God morgon. Det är sol idag också och enligt SMHI mellan 18-20 grader. Det betyder ju nästan sommarvärme! Eller i alla fall dålig sommarvärme. Ska snart droppa kläderna och inta duschen. Och sen bär det av till skolan. Har bestämt mig för att jag måste tvinga mig själv till ett bättre humör idag, jag hatar den griniga versionen av mig själv.

Försöker peta i mig frukost för tillfället. Det går.. inte så bra. Det går helt ärligt talat förjävla dåligt. Jag kan inte äta såhär tidigt på morgonen! Blä för frukost.

[Kommentarer ]
Postat av: Ea

Då är vi två, jag kan absolut inte äta frukost. Jag önskade att jag kunde men det går inte! USCH, för frukost! Det enda jag får i mig är min kära mugg med kaffe!

2009-09-11 @ 11:46:54
URL: http://eabea.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0