Have a supernice night

Jag har börjat vänja mig med håret.. Men det ska bli ljusare! Just nu är min prioritet dock att ta hand om det då det är sjukt slitet. Har precis bokstavligt talat rullat ur soffan efter två avsnitt av Dexter (fuck vad bra det är!). Därav att jag i princip ser helt nyvaken ut. Nu är det dags för säsongsavslutning på säsong 3.. Och sen måste jag vänta på nya avsnitt som lär komma i höst eftersom inspelningarna börjar den 28e maj. Anyways.. Ha en trevlig kväll!

[Kommentarer ]
Postat av: Emily

Du är så snygg människa! Du får faktiskt försöka lägga upp mer bilder på dig själv ;)

2009-05-21 @ 11:47:37
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/
Postat av: hindu times

Ja det verkade lovande i alla fall! Får se efter ett par avsnitt om man fortfarande kollar ;) Dexter däremot har jag velat se typ hur länge som helst men aldrig gjort... verkar ju skeetabra enligt din mening! :D



YES det ska jag! Haha! Så sjukt kul! Och lite nervöst på samma gång.. ;P

2009-05-21 @ 16:25:27
URL: http://hindutimes.blogg.se/
Postat av: hindu times

Hahah känns som om jag måste se Dexter alltså! SÅ småningom, promise ;D



Haha tack vad snällt sagt! Jag lovar, jag ska blogga massa! Kul att du vill följa mig då! :D Det låter kanske fånigt, men det känns lite tryggt på ett sätt när man har personer bakom skärmen som är med en så att säga. Om du förstår vad jag menar... Jag älskar i alla fall alla ni bloggerskor där ute som kommenterar/tipsar/ger råd/etc ;) Online-buddies!

2009-05-21 @ 20:53:46
URL: http://hindutimes.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0