Make me hot

Makeover-programmen är alltid bland de roligaste. Det är egentligen där man får se vilka som pallar trycket och vilka som är mesar. Snyggast makeovers fick i alla fall..



London - Var grymt snygg redan innan men jag har någon form av besatthet när det kommer till korta blonda frisyrer. Dessutom är hon så sjukt lik Jessica Stroup (Silver från 90210) vilket inte är annat än en komplimang.
Celia - Jag tyckte att hon var tråkig och ganska ful till en början. Men damn.. Håret är helt otroligt. I want I want I want.
Fo - Har ett otroligt ansikte men frisyren innan var väl inte direkt någon höjdare. Det här däremot är wow-faktor.
Allison - OK, jag vet att hon ser sjukt läskig ut och att det här håret bara gör att hon ser ännu läskigare ut. Men det är ju det som är hela grejen med henne. Jag önskar att jag också kunde se creepy och snygg ut på samma gång.


[Kommentarer ]
Postat av: Josefine

Du borde klippa av dig håret i en kort frisyr. Du hade nog varit cool i det

2009-03-17 @ 14:42:25
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: amanda

fo är nog min favorit

2009-03-21 @ 12:02:00
URL: http://amandabod.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0