I'm deadly pathetic



THE CITY.
Vad har jag åstadkommit idag? Att käka upp det som fanns kvar i påsen med något som skulle kunna vara ostbågar, men som inte är det (?). Kollat på lokalTV från Malax, don't ask me why. Sett senaste The City + Gossip Girl-avsnitten och blivit irriterad på att GG suger. Det är bara Chuck Bass som är bra på riktigt. Varit en bitch via sms. Druckit två glas svinäcklig juice. Petat i mig två svinäckliga mackor. Förundrats över hur söt Skrållan i Vi på Saltkråkan är. Bitit upp mina läppar. Kissat, en gång. Det här hade varit en alldeles underbar dag om det inte vore för att i princip alla mina jävla dagar ser ut såhär. Jag tror att det är dags att någon rycker upp sig

[Kommentarer ]
Postat av: Vendela

En av mina superkrafter är att starta nya bloggar och sedan sluta. Men nu jävlar gäller det!

2009-01-06 @ 16:21:21
URL: http://lapraline.blogg.se/
Postat av: HANNAZ

The City är grymt!

2009-01-14 @ 08:15:22
URL: http://haze84.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0