A Change of Plans

Nu ska jag berätta för er vad som händer med min kropp vid menstime. Men no fear, jag behöver inte ens varna känsliga läsare. Det handlar väl snarare om vad som händer med mig. Jag blir yr, illamående och får ont. Fast det är inget nytt, för det blir och får jävligt många. Men jag blir också tråkig och osocial. Tror ni inte att jag tänker stanna hemma hela helgen, eller? Eh, jo.

[Kommentarer ]
Postat av: Josefine

Då kan vi joina! ;)

Och nej! Mens och jag funkar inte ihop. Vi connectar inte. Dessutom har jag aldrig mens, pga av mina underbara pills. Just den här veckan passar det sig dock att bloda..

And great! Hela tre anledningar att inte lämna huset låter sjukligt bra. Nu behöver man inte ha det minsta dåligt samvete över hur osocial och trist man är. Lovely! ;)

2009-01-16 @ 17:51:59
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Josefine

Mig behöver du inte be om förlåtelse, jag vet att folk tycker att hon är blåst och det rör mig inte ryggen :P Jag tycker ju samma, men hatar henne inte och läser ändå bloggen, haha. Blondinbella blåst? No way!



Pillren går under namnet Cerazette! Wunderbara.

2009-01-16 @ 19:20:29
URL: http://thejosie.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0