Crazy crazy nights

Känner att det inte finns någon anledning till att författa ett blogginlägg. Förutom att jag är på satans bra humör! Och nu var det typ 20 minuter sen jag började skriva. Är så trött att jag skulle kunna kräkas, är ungefär den känslan jag har just nu. Tillsammans med min lycka. Har varit en sjuk kväll. Har träffat förjävla mycket roligt folk. Har sett Brutal Polka och inte Brutal Pulka från Israel live. Vilket var ungefär så jävla brutalt som det låter. Det var naket och galet. Det här blev inte så bra som jag hade tänkt. Lika bra att jag uppdaterar imorgon istället.

Oj juste! Fick precis Matilda att skjuta upp köandet till Coldplay imorgon. Vi ska ses runt två istället. Underbart. Det betyder sova, sova, sova. Fuck, I'm out of here.


[Kommentarer ]

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0