What can I say

Hemma från Eskilstuna nu, eller för ett tag sedan rättare sagt. Det känns alltid lika underbart att äntra Slöddertäljes gränser. Fuck på den här stan. Har i vilket fall som helst haft en satans grym fredag. Var väl framme i Eskilstuna runt halv åtta någon gång igår, blev mött av Micke och drog hem till hans morbror och satte igång huvudet med öl. Blev bjuden på förstklassig underhållning i form av breakdance! Det tackar man ju inte nej till.

Senare blev det the main event, Dead by April - efter att först ha sett ett fett osynkat band. Ok, nu ska vi tala allvar. Jag förstår inte hypen kring dem, jag förstår inte grejen med screamo som växlar över till fjollröst. Delar av låtarna kan faktiskt vara bra, exempelvis What Can I Say och Angels Of Clarity, men helheten är bara ljummen. Sen att de är fina att titta på är en annan sak, men nej, inga favoriter. Jag ska dock inte klaga. Spelningen var allt annat än omysig. Kvällen var allt annat än omysig.

Slocknade nog i princip fast as hell efter att vi kommit hem. Och sov skapligt länge. I och för sig vaknade jag till ett flertal gånger, men somnade om lika lätt igen. Tog upp stor plats gjorde jag tydligen också. Bar i princip av till tåget direkt efter att jag klivit upp. Och så var det bye Eskilstuna.

Tack för grymt sällskap. Fuck på mig för att jag inte hade med mig kamera.

[Kommentarer ]

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0