The morning will come

Vaknade skapligt tidigt idag, funderade starkt på att kliva upp. Sen tog jag mig ytterligare en titt på klockan och 09:45 kändes lite väl magstarkt så det blev 'hell no' på den tanken. Somnade snabbt om och vaknade 11:01 av ett sms från Natalie. Då insåg jag att det var dags att resa sig. Jag vägrar anpassa mig efter det faktum att det är skola imorgon. Här ska inte vändas på några dygn. Jag får ta den smällen helt enkelt. Att sova länge är ju bland det skönaste som finns!

Min tanke var att snart med musik i öronen, promenera ner på stan för att spendera pengar som inte borde spenderas. Men vid närmare eftertanke känns det som att jag borde tagga ner lite. Eller inte. Vad fan säger jag? Pengar är till för att spenderas! Och dessutom är jag (inte) i behov av nytt.

Har fastnat totalt för den här Coheed and Cambria-låten. Aldrig lyssnat seriöst på dem förut, men snubblade över den när jag Spotifyade Three Days Grace-låten med samma namn. Sjukligt vacker är den och jag har övervägt att ge deras resterande låtar en chans.

Coheed and Cambria - Wake Up



[Kommentarer ]
Postat av: Josie

Jag tycker Coheed and Cambria - No world for tomorrow är sjukt bra också.

2009-08-18 @ 15:51:45
URL: http://thejosie.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0