Flickan från ovan


Onsdagen var rätt så perfekt faktiskt. Avslutade kvällen med mys med Danne. Vi kilade iväg till ICA och hyrde film och köpte lite gott. Men innan filmen var det såklart Idol! Jag övertalade nog Danne lite att vi skulle hyra "Flickan från ovan" - den var sådär tvyärr! Men CSI på de slår aldrig fel. Sen slängde han ur sig "Jag älskar din säng..och dig såklart. Men dig fick jag mest på köpet" när vi lagt oss. Tack älskling! :D haha.

Gårdagen annars blev bara mys hemma hos pappa med middag och Idol. Nu tvättar jag lite igen och smådonar här hemma, för ikväll blir det tjejkväll här. Lite pizza, härligt sällskap, lite gott att dricka och Idol. Mycket bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0