Chicks, fix, superhits, jewelery for breakfast




Kuvertväskan jag snackat om tidigare. Min dude kom hem från jobbet i fredags och hade köpt den åt mig. Lyckorus? Fuck yeah. Samt även den senaste tidens införskaffade bling.

Fick med mig mamma och brorsan till Skärholmen. Letade skinnjacka som förmodligen snart är min. Finally, säger jag bara! Behöver verkligen en ny. Tog även en runda inne på Glitter. Och tacka gudarna för att jag gjorde det. Kom därifrån med armbandet som varit slut överallt och en berlock till det. Hade även en jävla tur att stöta på sjukt bra butiksbiträden som gav mig förturen att få köpa en ny dödskallering som de inte ens plockat fram ännu! Ren och skär lycka säger jag bara.

Fick nyss se den nybäddade spjälsängen som mamma köpt. Så jävla gölligt! Ja ja, jag vet att jag hatar småbarn. Men jag ska få en lillasyster och det är fan lite speciellt. Resterande del av la familia passade dock på att ha roligt på min bekostnad. Hörde hur de sa att jag förmodligen skulle få plats på längden i den där sängen. Hello, midget!

[Kommentarer ]
Postat av: Mimmi

Fan ta dig! Dör för ringen :'( Alltså jag måste bara säga en sak.. sluta fan aldrig med din blogg! Det är den bästa jag läst. Du kommer med på bästa tipsen på snyggaste sakerna o bästa musiken! Keep up the good work girl!

2010-03-08 @ 19:43:34
Postat av: Sandra

Sjukt snygga grejer alltså! Jag hatar väskor men den var fan läcker.



Förresten, du skulle på Arvika va? Volbeat kommer, har fått för mig att du diggar dem.

2010-03-08 @ 20:07:53
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Pink Guerilla

Hittade du detta underbara på Glitter??? Helvete, den butiken i Solna Centrum måste vara rest-lagret:P

2010-03-08 @ 20:15:09
URL: http://pinkguerilla.blogspot.com/
Postat av: SANIBO

sv: thanks ;)

2010-03-08 @ 20:26:45
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Recklesslife

fan vad snygga grejer. måste ta mig till Glitter

2010-03-08 @ 23:54:42
URL: http://recklesslife.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0