But all that shit seems to disappear when I'm with you

Min lilsis har anlänt. Har än så länge bara sett henne på bild, men ska inom loppet av några timmar åka till BB och hälsa på mamma och världens sötaste bebis. Mys! Kommer bli alldeles sentimental och tårögd när jag ser henne. Vi kan gråta ikapp. Hon, för att hon inte vill att jag ska peta på henne och jag för att jag är en jävla crybaby.

Har åkt hem från Eskilstuna och saknar redan min dude som fan. Behöver någon att prata (eller inte prata) med nu när jag är som mest nere i skiten. Ibland blir jag helt förundrad av hur glad en person kan göra mig när jag egentligen bara är besviken och ledsen. Men för att vända något negativt till något positivt ska jag nu dunka AC/DC så att grannarnas tavlor trillar ner från väggarna. Inte så jävla lång tid kvar nu!


[Kommentarer ]
Postat av: sandra

jag vill bli frisk :(



iiiiiih jag vill också ha en lillasyster.

2010-03-29 @ 15:28:00
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: mimi

Fan vad roligt! GRATTIS.

2010-03-29 @ 20:44:47
URL: http://mimish.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0