This ain't a love song this is a fuck song, don't have to sing along

Nämen se på fan! Jag har redan, på ynka 20 minuter skrivit ihop mitt personliga brev som snart ska skickas iväg. Förhoppningsvis ger det mig en praktikplats. Men med min sedvanliga otur skulle det inte förvåna mig om jag blir utan en! Nu är det bara resterande uppgifter jag ska ta tag i, om jag bara finner orken det vill säga. Letar febrilt efter den, men den finns inte någonstans. It's gone baby, gone.

Är så trött att jag skulle kunna däcka vilken sekund som helst. Vilket i princip är vad jag tänker göra. Ska hasa mig upp för trappen, hämta några tidningar och slänga mig i soffan framför Biggest Loser. Lite senare blir det Sex Rehab with Dr Drew, mitt nya favoritprogram. Jag som aldrig tidigare brukade titta på tv har nu en handfull program jag följer. Rock on fuckers!


[Kommentarer ]

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0