I love you, is that OK?

Idag, eller snarare igår bestämde jag mig för att surprise-a min dude på bästa sätt. Tog tåget till Eskilstuna efter min runda på stan (där jag fick med mig trosorna hem från ett tidigare inlägg). Och väntade på honom när han kom hem från jobbet. Ren lycka, nu slipper jag sakna honom så fasligt. Hade så sjukligt svårt att hålla mig när vi pratade i telefon under hans biltur hem, men jag fick lägga band på mig själv. Och roligt var det.

Nu ska jag återigen vara snäll och bjuda på en massage, efter att han lagat sjukt god mat. Yes, äntligen har jag någon att somna tätt omslingrad med igen. Förjävla jobbigt att somna själv när man vänjer sig så snabbt med sällskap i sängen. Peace out, fuckers.

[Kommentarer ]

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0