I can't get over the way you love me like you do

Veckan är finally över och jag inte bara ser ljuset i slutet av tunneln, jag är till och med inne i det. Älskar fredagskänslan. Den är ovärderlig. Har sprungit runt två dagar i rad och letat efter Glitterbutiker som möjligtvis kan ha de smycken jag lyckats tappa på fyllan. Och nu har jag återigen mina bebisar i säkert förvar. Lyckades även få med mig ett nytt armband hem med ett flertal kedjor (syns lite oklart på bilden nedan), me like! Samt en tee och svarta spandexleggings. Fuck allt annat säger jag bara, det här är lätt mitt nya favoritmaterial gällande leggings. Sitter som en andra hud.

Kvällen bjuder på jävligt mumsig middag hemma. Mamma är fantastiskt duktig på att laga mat och jag tackar aldrig nej till klyftpotatis! Runt sju tar jag tåget till min dude. Ska slå honom för att han har snott min svarta mössa som jag numera inte kan använda.


[Kommentarer ]

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0