'Cause when I leave for the night I ain't coming back



Det är torsdag kväll, people. En utav mina favorittidpunkter under veckan. Älskar vetskapen om att man bara har en dag till att uthärda. Imorgon gör jag dessutom min sista riktiga skoldag för det här läsåret. Resterande tid ska spenderas på en praktikplats (som jag inte har) eller i skolan görandes uppgifter. Men inga prov, inlämningar, projekt eller riktiga lektioner. Och det känns fucking great.

Något som inte känns fucking great är mitt taskiga humör. Är ledsen, sur och har en konstig känsla i kroppen. Vet inte alls varför, det bara är så. Och sen har jag det här med att hitta praktikplats i bakhuvudet hela tiden. Jag har inget flyt över huvud taget gällande det. Nej, nu känner jag att jag behöver casha in helg och köra all in. För den här helgen bjuder på jävligt mycket skoj. Bland annat inköp av en ny skinnjacka samt dubbel födelsedagsfest för två grymma dudes. Skrattar högt för mig själv åt de klockrena presenterna vi ska köpa.

[Kommentarer ]
Postat av: Josie

Jag hatar verkligen att leta praktikplats. Det är ju aldrig nån jävel som vill ta emot en!

2010-03-25 @ 21:06:00
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Amanda Looma

oooh nooo har du inte! :(

vad ska du göra nu då?

2010-03-25 @ 22:10:42
URL: http://amandaloo.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0