Because days come and go but my feelings for you are forever

Min dude ville kila iväg på handboll, så nu får jag lite alone time. Tänkte fördriva den genom att leta efter lite ny musik, porrsurfa och kanske plugga ikapp en del. Stark betoning på kanske där. Helgen har varit skapligt lugn, och man vet att man inte druckit på ett tag när man blir påverkad av tre öl.

Ska faktiskt stanna uppe och se Oscarsgalan inatt, säger jag nu i alla fall. Om jag känner mig själv rätt kommer det inte alls att bli så. Kanske borde bunkra upp med några Redbull? Ganska så livsnödvändigt om jag ska hålla mina sleepy eyes vakna. Micke har i alla fall lovat att stanna uppe med mig en stund, wihu.

[Kommentarer ]
Postat av: Sandra

Billig fylla blir det i alla fall ;)



Ja, låten är grym!

2010-03-07 @ 16:27:09
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Sandra

Aha, I see. Då kanske det inte är lika kul.

det heter Tekton Pro Cond haha

2010-03-07 @ 16:31:51
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0