You left the sweetest taste in my mouth

Försöker bli av med min huvudvärk som framkallar ett oändligt illamående. Det går inte så jävla bra. När det kommer till mens- och huvudvärk är jag en vekling. Jag saknar mina hörlurar som ligger hemma hos Micke. Det är inte samma sak att lyssna på Spotify utan dem. Och som jag saknar Micke. Det är ett fruktansvärt tjat om det i den här bloggen, jag vet, jag vet! Men det blir så när man bor flera mil ifrån varandra och bara ses på helger. Försöker trösta mig själv med Chuck Ragan. Don't know if it's working.


Chuck Ragan - For Broken Ears

[Kommentarer ]
Postat av: Anonym

Och jag saknar dig STÖRT mycke!

2010-01-14 @ 14:03:52
URL: http://kalsson.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0