We don't celebrate sundays, but they can be pretty good after all

Dåligt med uppdatering här. Yes, I know. Har bara blivit så, vilket är skönt för nu har jag fått tillbaka skrivlusten. Den stupar ju ibland nerför en svart backe. Gårdagen spenderades hemma hos Jonna på förfest med tema: blå. Var sjukt roligt och kördes bland annat Galenpanna. Sen hamnade vi hemma hos någon annan och efter det bar det av hem. Allt som allt blev jag full väldigt, väldigt snabbt. Kände det på mig redan när jag öppnade första ölen och oh yes. Det gick rätt upp i huvudet i high-speed.

Nu är min dude iväg och tränar. Jag har tydligen lovat honom massage ikväll.. why oh why kan man ju undra? Men när jag ändå är på G och kör en snäll-turné kan jag lika gärna krydda den lite extra. Beger mig snart iväg till Ica för att köpa något med mycket kalorier i. Och nej, jag tänker inte tala om att jag har köpt något förän han läser det här. Hej snygging, visst fan är jag bra ibland?

[Kommentarer ]
Postat av: M

Åh typiskt!

Jag får helt enkelt fortsätta mitt sökande :P

2010-01-24 @ 16:11:41
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: mysis

härligt par ni verkar vara ;) hur länge har ni varit tillsammans?:D

2010-01-24 @ 19:02:34
URL: http://karmakiddo.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0