Try as they may they could never define what's been said between your heart and mine

Det här känns inte bra. Inte alls, inte alls inte alls. Jag har hittat något så fruktansvärt, vidrigt och äckligt snyggt från Monki som jag måste ha. Men eftersom att mitt kort skulle eka för att det är så tomt om det nu var möjligt kan jag inte köpa det. Seriöst, jag skulle sälja min själ för det här linnet, känner ett enormt ha-begär. Fan i helvetet. Och nej, jag tänker inte visa bild. För då är det något annat fanskap som går raka vägen dit och köper det. Inte okej!

Nej, usch. Bort från det tråkiga och nu till det roliga. Sitter och myser framför datorn med freedags-feeling till 100, vilket är en känsla lätt att älska. Vid kvart över sex tar jag tåget till Eskilstuna och innan dess ska jag duscha och sen bjuder pappa på mat. Hoppas jag. Ikväll blir det soffhäng med min dude, så jävla skönt. För står trött skrivet i pannan på mig.


[Kommentarer ]
Postat av: mimi

Fett orättvist. Ska nog leta efter monki linnet för att jävlas lite med dig! Haha ;) Skoooja

2010-01-15 @ 17:16:48
URL: http://mimish.blogg.se/
Postat av: M

I know!Sjukt egentligen..

jag tycker jag ser så liten och trött ut utan mina sminkade ögon.

Känns 100 gånger bättre om jag bara får kleta på lite mascara :)

2010-01-15 @ 19:01:03
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: mathy b

monki är beeest

2010-01-15 @ 23:18:19
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0