Just look at the mess you've made, it's such a shame

Vaknade upp helt svettig och utmattad imorse. Den drömmen jag hade haft under natten var fan inte att leka med. Jag var jagad, och Joel Kinnaman jagade mig. Eller i alla fall någon som var väldigt lik honom. Det kan man ju tycka verkar lite småmysigt. Men inte alls! Han ville inte se mig levande. Av ren utmattning snoozade jag en, två, tre, fyra och fem för många gånger och hoppade engelsklektionen. Åkte sen till skolan för lite historia. Där jag påbörjade en fördjupning om Georgiana Cavendish, hertiginna av Devonshire. Kände inte att Antiken var min grej så valde en favorit från 1700-talet istället.

Snart blir det mat och sen skriva ihop PoF-grejen jag inte lämnat in på evigheter och plugga matte. Fantastisk kväll, verkligen. How I love to study. Men med lite musik på hög volym ska det säkerligen fungera utmärkt. I alla fall PoF-delen. Matten går dåligt vilket som.


You Me At Six - Underdog

[Kommentarer ]
Postat av: Josie

Mjaou på din kofta, var har du köpt den? :) Precis en sån jag är ute efter just nu, lång och svart med knappar, hehe.

2010-01-20 @ 15:21:56
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: M

GE MIG DIN T-SHIRT!

2010-01-20 @ 20:26:34
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: M

Vart kommer den ifrån?

Jag letar som en galning efter en snygg mötley tröja men inte fan hittar jag någon!:(

2010-01-20 @ 21:11:16
URL: http://lifeguard.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0