I'm not looking for your sympathy, I just need some space

Fy fan vad jag blir trött på alla dessa krav, måsten och förväntningar. Samtidigt som jag försöker lösa min (o)ekonomiska situation och tidsbrist som leder till att jag inte kan ha extrajobb, så ska jag leta praktik - för den infaller ju i början på april. Och just det, sen kom påminnelsen om att jag bör ha ett sommarjobb. Fuck you, fuck you very very much. Finns fan inte ord för hur stressad jag är över det här och hur dåligt jag mår på grund av det. Men nej, Michaela kan ju inte må dåligt, för hon visar ju inte det öppet. Hon löser ALLTID allting. Oh.. ja..


[Kommentarer ]
Postat av: mimi

Håller med. Får ont i magen av att tänka på hur mycket som måste fixas!

2010-01-20 @ 00:04:24
URL: http://mimish.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hon är ball! gillar hennes musik, super till fest

2010-01-27 @ 21:46:45
URL: http://sufias.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0