I found a way to get lost in you

Sitter i soffan med min dude. Han kollar på Sporten, jag hatar Sporten. Jag hatar även söndagar, för de betyder att helgen är över, att det roliga är över. Och jag hatar den här söndagen extra mycket. Inte för att skolan börjar imorgon, utan för att jag träffat Micke varje dag i över två veckor och nu är det slut på det. Det är sjukt hur lätt man vänjer sig vid sällskap av någon man tycker så mycket om.

Idag har vi bara slappat runt hemma. Lagat mat och kollat tv. Tanken var att jag skulle få hjälp med all den matten jag inte förstår, men eftersom matteboken är spårlöst försvunnen blev det inte så. Nu är det I en annan del av Köping vilket är en stor favorit. Puss fuckers.


[Kommentarer ]
Postat av: anne

Frågan är, vad är väsrt sporten eller söndagar?

Lika skit-tråkigt bägge två!

2010-01-10 @ 22:20:07
URL: http://flattering.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0