Give me a chance

Har varit en riktigt seg dag. Åkte till skolan lite tidigare för att hinna med en tur in på Donken tillsammans med Matilda, Mathilda, Oliver och Hannah innan matten drog igång. Åkte hem så fort den var över och däckade i soffan med datorn. Och ja, så mycket mer än det har inte hänt idag. Kollar nu på Paradise Hotel och sen blir det sängen.

Har börjat ta tag i min skolsituation. Pratade med mamma idag och ska prata med min mentor på torsdag. Ska försöka jobba ikapp det jag missat och sen göra något åt det faktum att jag inte lär mig ett skit på lektionerna. Att jag bara spenderar onödig tid tillsammans med lärare som inte ger mig ett smack.

Och vad i helvete? Vem fan släppte in Franscesca igen?

[Kommentarer ]

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0