Get well soon

Gick upp omänskligt tidigt idag. Eller i alla fall alldeles för tidigt för att vara mig, men just därför blev jag så stolt. Tänkte inte ens tanken att somna om, snoozade bara mina två obligatoriska gånger (man bör alltid belöna sig själv med minst två snoozningar) och klev sedan upp. Hann med bussen och allt gick som på räls. Dagen har flytit på bra. Förutom en sak..

Jag har saknat Micke något så fruktansvärt. Måste erkänna att jag aldrig trodde att jag skulle sakna honom så mycket som jag gör. Trodde att jag kanske skulle tycka att det var lite skönt att få space nu när vi ändå varit med varandra i två veckor. Men inte alls. Får hela tiden en klump i magen när jag tänker på att jag inte har någon att mysa ner mig i soffan med när jag kommer hem och att sängen gapar tom. Vill kunna prata tills jag somnar men nej, det går inte.

Dessutom är min dude sjuk. Då vill jag ju bara vara med honom ännu mer. Hope you're getting better.


[Kommentarer ]
Postat av: Anonym

Aaaaw, JAG ÄLSKAR DIG!

2010-01-12 @ 18:58:55
URL: http://kalsson.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0