Oh yeah, let's spend the night, we'll crucify you with no pain

Det är söndag och jag är inte bakfull. Hale-fucking-lujah! Är faktiskt riktigt lycklig över det, för min kropp hade inte orkat med. Jag hade förmodligen tynat bort till ljudet av mitt hjärta som hårddunkade i huvudet och det vill vi ju inte, right? Gårdagen spenderades ju som sagt i soffan med min dude. Vi kollade Melodifestivalen och konstaterade att Crucified Barbara verkligen var bäst. Även om jag faktiskt tyckte Alcazars och Elin Lantos framträdanden var coola. Den där Elin är smokin'. Sen fick vi för oss att ta en promenad till Statoil, då ett chokladsug från min sida gjorde sig påmint. Den mängd snö som vi blev mötta av var inte nådigt. Hade snö upp till knäna och ett stelfruset ansikte. Dessutom inga vantar och favorit-Conversen på fötterna. Oh yes, är man ovan vid riktig vinter och dessutom hatar den så blir det liksom så. Drog igång Law Abiding Citizen när vi kom tillbaka. Riktigt bra film med riktigt bra Gerard Butler.

Nu kollar Micke fotboll och jag blir mer och mer irriterad för varje gång han skriker på den där jävla tvn. För ja, det är inget mer än en tv. Den där matchen spelas flera mil härifrån och det hjälper inte att skrika. Nej nu, bestämmer jag, ingen mer fotboll; istället Urban Legends och Amazing Race.

[Kommentarer ]
Postat av: teiima

fiin blogg:)

2010-02-22 @ 21:16:10
URL: http://teiimas.blogg.se/
Postat av: dyana

snygg blogg!

2010-02-27 @ 19:54:24
URL: http://dyanasblogg.bubbleroom.se

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0