All across the land every rockin' band was blowing up a storm

Jag borde få en jävla stjärna i kanten, eller en hel massa pluspoäng för alla gånger jag försökt ta mig till skolan. För alla gånger som SL har gjort mig förbannad när jag anlänt alldeles för sent, eller inte kommit fram alls. Ville bara göra det klart för alla som läser. Ska skriva ut bilder att sätta upp på väggen, men mina idéer letar sig hela tiden iväg från min ursprungliga tanke. Den ursprungliga tanken var då rock-ikoner/klassiska rockband. Men nu har jag kört fast, för jag har letat fram bilder som inte har med detta att göra.

Kvällen bjuder på ett lugn tillsammans med Natalie, ska faktiskt bli jävligt skönt. Men.. min kropp crave-ar öl som jag vet inte vad. Min kropp crave-ar massa massa öl. Tråkigt nog var mitt face inte tillräckligt vackert för att hamna med på bild. Tre finnar har gjort sig hemmastadda i min panna och de syns på 70 meters avstånd. Jag brukar få en finne någon gång ibland, men inte såhär. Känner mig som ett jävla rödljus.


[Kommentarer ]
Postat av: isabell

var är tröjan köpt? sjukt ball

2010-02-28 @ 13:28:58
Postat av: Michaela

Isabell: Utanför festivalområdet på P&L :)

2010-02-28 @ 15:08:21
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Nicky

Sv: Ah dom är jättebäst!



Snygg tröja, och nice blogg!

2010-03-04 @ 10:39:09
URL: http://productofthe80s.devote.se

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0