Foundation? Är inte det sånthär kladdigt?

I'm alive, fuckers. Bloggen har bortprioriterats under helgen då jag haft en jävla massa annat för mig. Fredagen spenderades i Södertälje hemma hos mamma. Jag och min dude blev bjudna på middag och kramades med min sjukligt söta babysis. Slocknade skapligt tidigt i soffan framför Pirates of the Caribbean.

Lördagkvällen bjöd på nyktert tillsammans med Sandra och Nisse (den bruna jäveln som precis kommit hem från Thailand). Vi hyrde filmer, Drag Me To Hell och Pelham 123. Den förstnämnda saknar jag ord för att beskriva. Den var helt wicked och bjöd snarare på skratt än läskiga stunder. Pelham 123 var helt okej, värd att se, men inget som går till världshistorien.

På söndagen släpade vi våra trötta asses ut till Sundbyholm för promenad tillsammans med S&N i det fruktansvärt underbara vädret. Efter mycket prat kom vi fram till att vi skulle spendera även denna kväll tillsammans. GraPParna skulle bjuda tillbaka för senast, då jag och Sandra lagade mat. Så vi köpte med oss en hel drös med öl, kickade igång grillen och satt uppe en stor del av natten. Perfekt söndag. Perfekt sällskap.


[Kommentarer ]
Postat av: SANIBO

sv: ja det är förjävligt!

2010-04-06 @ 14:25:24
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, det blir nog grymt kul! :)

2010-04-06 @ 14:25:45
URL: http://drinkitup.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0