What doesn't kill you, only makes you stronger

Vad är det jag hör? Regn som smattrar mot fönsterrutan? Yes, yes, yes! Klart att regn inte kan mätas med en varm sol. Men alla som känner mig väl vet att jag älskar regn. Jag tycker att det är mysigt och sexigt och jag älskar ljudet. Att somna till det är bland det bästa sättet att somna på.

Tänkte snart bege mig ut i regnet, för ja, jag har med mig leopardparaflaxet till Eskilstuna. Och det fälls upp så fort jag kommer ut. Först en dusch, på med nya trosorna och självklart något annat och sen traskar mina korta ben mot Glitter. Jag hoppas innerligt att de har något som jag kan spendera mina bonuscheckar på.


[Kommentarer ]
Postat av: Sandra

Regn är otroligt mysigt! Jag älskar också att somna till det, man blir så lugn och avslappnad (:

2010-04-01 @ 12:10:42
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

tack så mycket! :) kram kram

2010-04-01 @ 23:38:35
URL: http://ndotter.se

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0