Sweet lips around a loaded gun

Crashdiet - Save Her

Finns fan inte ord för hur mycket jag älskar den här låten. Den spelas så ofta det bara går. Cruz röst är att döda för 1:05 när han sjunger "She's lying on the bathroom floor", rysningar.


Får slåss för att komma in på internet. Inte min grej, då föredrar jag att skita i det. Svarar på alla kommentarer sen och hoppas att jag lyckas publicera inlägget innan allt klappar ihop. Ska göra mig iordning för night time, gosa ner mig i min alldeles underbara säng och kolla senaste Vampire Diaries. Sen hinner jag förhoppningsvis klämma ett How I Met Your Mother-avsnitt innan systemet stängs av.

Klockan står på 07:45, men jag känner faktiskt ingen ångest. Har numera praktik på ett grymt ställe där vi har ganska mycket fria händer och får göra kaffe åt oss själva istället för att springa med det åt någon annan (inte för att jag dricker skiten, men whatever). Dessutom blir vi behandlade som vilka medarbetare som helst. Sounds perfect.

Det är svårt när man saknar någon så mycket att det gör svinigt ont att vara utan personen i fråga. Exakt det stadiet har jag kommit till med min dude. It sucks to be me när man måste vänta till lördag kväll innan man förhoppningsvis kan ses igen. 7 månader och holy mother of god vad tiden rullar på. I fucking love you.

Inget slår en bakisbild, aight?

[Kommentarer ]
Postat av: mimi

Älskar den också, haha!

Ses på fredag, visst? :D

2010-04-19 @ 22:56:32
URL: http://mimish.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0