So little to do, so much time to kill

Jag är inte bra på det här med att absolut inte göra någonting. Jag har i princip två saker att välja mellan som strandsatt mitt ute i ingenstans. Kolla på tv eller sitta med datorn i knät. God damn, vad uttråkad man blir efter en stund. Skulle kunna gå ut och gå, men tvivlar på att jag ens skulle hitta tillbaka. Ge mig ett Ica inom gångavstånd så jag kan stilla mitt enorma godisbegär och några öppna affärer att ta sig till.

En positiv sak med min rastlöshet är att jag aldrig skulle klara av att vara arbetslös och säcka ihop. Tvivlar inte på att jag kommer ha eld i baken efter studenten. För att ligga hemma är inte min grej. Två dagar i streck och jag är körd.

Pixie Acia, one hot female

[Kommentarer ]
Postat av: Emily

Hon är så söt. Älskar hennes tatueringar!

2010-04-08 @ 06:47:39
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/
Postat av: Reckless Life

nej helvete. det suger att vara arbetslös/jobba extra.. haha och man är fattig som fan. men jag försöker göra grejer liksom. finns ju annat att göra än jobba ;) det positiva är att jag alltid kan supa och sova när jag vill hahahaha.. im tryin' to stay positive

2010-04-08 @ 16:08:05
URL: http://recklesslife.blogg.se/
Postat av: darjish:- Glam and heavy metal

älskar pixie!! xD



sv; haha jag vet, samma här. var sjukt rädd att lyssna på den, fast nu vart man lite förväntansfull till att höra hela plattan... Inte som med sellouten slash :/

2010-04-12 @ 12:10:25
URL: http://assonfire.blogg.se/
Postat av: Anonym

så snyggt!

2010-04-15 @ 19:10:51

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0