Don't look back in anger

Den här dagen kunde fan inte ha börjat värre än vad den gjorde. Vaknade upp av mig själv exakt 05:53 och jag hade, om jag minns 200% rätt ställt klockan på 05:30. Förvånad, förvirrad, med en mensvärk som inte gick att undgå och ett pms-humör som spökade hasade jag mig upp ur sängen. Hittade varken kläder, tamponger eller mina lurar. Egentligen låg de bara i min enorma hög på golvet, men totalt uppjagad och med gråten i halsen gick allt fel. Jag gick hemifrån med tårar i ögonen och var något så fruktansvärt irriterad. Ku(k)l tisdag.

Men tack Micke för att jag fick vakna upp till ett sms som i alla fall fick mig att le en liten del av morgonen.

[Kommentarer ]

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0