Smash into you


Våffel-cravings. Fy satan så charmig jag är.

Hektisk eftermiddag/kväll. Skyndade mig hem som en jävla soldat utan vapen som springer från fienden, för att jag skulle hinna tillbaka in till stan innan Håkan. Väl på väg hem öppnade himlen sig och det bestämdes att vi skulle skita i spelningen. Jag hinner hem, sätter mig till rätta i soffan och undrar vad fan jag ska göra. Out of nowhere talar Matilda om att det inte alls regnar inne i Stockholm längre och på två röda bestäms det återigen att vi faktiskt ska på spelningen. Jag hade då ungefär en kvart på mig att göra mig klar och dessutom ta mig till bussen. Impulsivitet i vardagen. Sådant tycker vi om.

Möter upp Joel och Matilda på centralen och sen var det bara raka spåret till Grönan. Vi var där 10 minuter innan allt drog igång. Var inte den bästa Håkan-spelningen jag sett, men han är ju helt otrolig live ändå. Bäst var dock att han körde två encore-omgångar. Vi var precis på G att gå när vi hör pianot klinka, sen kom lite spridda skrik från Håkan-fans, sen kom Håkan - och sen drog introt till Nu kan du få mig så lätt igång. Jag dog. Allt brast. Den är verkligen speciell, den låten.

Nu ska jag sluta skriva. Det här blev ju bara för mycket.

[Kommentarer ]
Postat av: Sara

Haha, ja...Paris. Jag ska dit nån dag, helt klart! :) Mina vänner var på Håkan, önskar att jag också kunnat gått. Det var tydligen bra...;)

2009-09-05 @ 12:24:18
URL: http://palee.blogg.se/
Postat av: Sara

Oj, förlåt. Jag trodde du snackade om Paris...;P Men Mk och ash, den där bilden är helt underbar, jag älskade den direkt liksom:)

2009-09-05 @ 12:31:13
URL: http://palee.blogg.se/
Postat av: thilda

det va helt underbart. stod längst fram och rörde honom!! haha överlycklig

2009-09-05 @ 19:59:48
URL: http://thildss.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0