One last kiss, before I go

Hej Södertälje. Hej sängen. Hej bloggen. FUCK YOU ALL, skulle jag bara vilja säga. Inget här hemma känns speciellt lockande efter den här helgen. Ni kan alla ha era fina sidor, men nej. Den här helgen, eller främst lördagen och söndagen har varit för jävla bra. Tog tåget in till Eskilstuna och blev hämtad vid stationen av Micke för att sedan åka till Sala och käka/bowla med hans familia. Japp, ni läste rätt; jag bowlade! Och jag måste faktiskt erkänna att det var riktigt roligt. Med lite öl i kroppen och ett fruktansvärt roligt sällskap blev det grymt. Sen att jag dessutom, precis efter att ha fått Micke att säga att jag skulle få Spotify premium i ett halvår om jag strike-ade före honom lyckas sätta en strike var fan-i-mig pricken över i:et. Inte för att jag får mitt Spotify premium men att knäppa den snubben på näsan - som är en "naturbegåvning" på allt - är sjukt kul.

Resterande timmar under lördagkvällen och idag har bestått av fint sällskap i form av Micke, Sandra och Nisse. Alltid lika jävla roligt att umgås med dem. Fem av fem toasters på den här helgen alltså! Nu ska jag släcka ner och sova.

[Kommentarer ]
Postat av: sandra

Kul och höra!



hahaha, nej jag klarar mig nog ;D vill inte skryta för mycket

2009-09-28 @ 07:23:48
URL: http://ksandra.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0