It's a beautiful day

Sitter i skolan, har precis haft mentorstid med Åke. Grymmaste mentorn någonsin. Nu kollar vi på roligaste YouTube-klippet: Tim testar T.E.N.S! Fick för övrigt precis veta att Tim är en av Åkes bästa polare. Skrattar så jag gråter. Otroligt bra dag idag.

TV-produktionen var verkligen allt annat än tråkig. Fick höra av min lärare att jag hade en otrolig talang och att han tyckte att det skulle bli kul att få se mig utvecklas. Skulle lätt kunna ta på mig rollen som bildproducent oftare, att bossa över andra är bland det bästa jag vet!

Och on top of everything åker jag hem till pappa idag, fan vad fint allt är. Sen finns det ju ytterligare en sak som gör mig glad, väldigt, väldigt glad.


[Kommentarer ]
Postat av: reecca

HAHAHAHAHAHAHAH BÄSTA JAG SETT!!!!

2009-09-04 @ 15:31:25
Postat av: VIKTORIA

hahahahha JAG ÄLSKAR HAN. bra blogg också btw.

2009-09-12 @ 10:24:30
URL: http://corditsforever.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0