You take the breath right out of me

Den här dagen har fasen varit en jävla berg-och-dal-bana. Vaknade glad om än fruktansvärt trött. Höll senare på att avlida av ilska under matte-lektionen. Alltså jag hatar matte, jag förstår inte matte, och jag kommer då fan aldrig ihåg något av det jag "lärt" mig. Funderade starkt på att hoppa från fönstret - hade nog gett en jävla effekt då vi hade lektion på sjätte våningen. Men nej för i helvete, fönstrena var säkrade! Så det blev inget hopp helt enkelt.

TV-lektionen var senare ett fett jävla plus. Vi kollade på det färdigredigerade inslaget, finslipade manus, skrev körschema och klockade hela programmet. Jag har världens bästa TV-grupp. Snacka om att man slagit ihop 6 jävligt kreativa hjärnor som inte finner några gränser. Thumbs up!

Väl hemma lyckades jag med konsten att rensa upp lite kläder från golvet. Jag förväntade mig applåder då jag var klar, men inte fan fick jag några! Och sen. Sen.. sen.. sen.. fick jag äntligen träffa Micke igen. Den underbara människan bestämde för att ta bilen till Södertälje för att spendera lite tid med mig. Förstår ni hur underbar JAG måste vara då? Haha, eller frågan är väl snarare; förstår ni hur underbar han är? Tanken på att få ha honom här räddade fasen hela min dag.

But now he's gone again och jag ska väl dunka huvudet mot kudden. Nej för fan, lite musik först och sen kan jag slockna. Och hej och hå vad jag överdoserade ord nu.

Breaking Benjamin - Breath

[Kommentarer ]
Postat av: sandra

Fan vad läskigt, jag hade precis texten "You take the breath right out of me" i huvudet när jag scrollade ner och läste din blogg!

2009-09-24 @ 09:02:39
URL: http://ksandra.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0