Lick it and you'll own it

Och så var man själv igen. Känns fruktansvärt konstigt då jag haft Micke här sedan i onsdags kväll. Har varit rejält lata timmar som flygit förbi sedan dess, men fy fuck så underbart det har varit. Words can't describe. Seriöst, det är fan helt sjukt. Det har varit happyface på mig, konstant. Och alla som känner mig, både ytligt och mycket väl, vet hur ofta jag är sur och irriterad. Allt med dig är så jävla bra.

Nu är det inte lika mycket happyface. Är det något jag hatar så är det att stressa under lediga dagar. Då har man ju för fan speedat ner till en låg fart och sen helt plötsligt ska man med andan i halsen rusa runt. Jag och Natalie ska ta tåget in till stan och möta upp Mathilda, Joel och Oliver för bio - och just nu strular det mesta. Jag var sugen på fest ikväll. Men det var bestämt sedan tidigare i veckan så då får jag stå mitt kast.

Imorgon får jag vara odräglig igen. Nu måste jag pimpa till mig lite och ruuuuuusa.


Ozzy Osbourne - I Don't Wanna Stop


[Kommentarer ]
Postat av: Jennifer

du är sjukt snygg på den här bilden!

2009-09-20 @ 13:24:11
URL: http://www.finest.se/jenniferforsell

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0