But now I'm hung-over

Och så var man hemma igen då! Säkerligen två kilo tyngre. Vi hade lite för mycket av allt igår. Kvällen spenderades på Matildas båt där vi blev fulla, glada och öppna. Det var sjukt trevligt, och jävligt roligt. Lite senare gick vi vidare till en fest där jag verkligen inte kunde ha känt mig mer malplacerad. Men det var ett trevligt avslut på kvällen ändå!

Kollade precis upp tågtider till Eskilstuna. Så 16:50 är jag on my way to Micke. Happyface på den. Innan dess hade jag tänkt hinna med att duscha - för jag känner mig fan inte det minsta fräsch. Dessutom ska benen rakas, det här är inte okej! Jag kommer inte undan med dåliga bortförklaringar längre. Men fy fan, det ÄR jobbigt. Kom inte och säg något annat.

Huvudvärken är märkbar, håret är.. en klass för sig och fötterna värker - MEN, som han i Let's Dance så fint skulle säga, jag är så lycklig man kan bli!

[Kommentarer ]
Postat av: Sophia Lundgren

tommy lee is my love too ;) och ja hon är sjukt snygg

2009-09-26 @ 15:25:48
URL: http://sophialundgren.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0